Garantie
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en doen ons uiterste best om deze in perfecte staat bij u af te leveren. Mocht er toch iets misgaan tijdens het transport of blijkt er een ander probleem te zijn waardoor u aanspraak kunt maken op garantie, dan lossen wij dit graag voor u op. Volgens de wettelijke garantievoorwaarden dient u binnen twee maanden na constatering van een defect contact met ons op te nemen. Indien het probleem onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging van het product.
Heeft u een garantieclaim? Neem dan contact met ons op via:
E-mail: info@welzh.nl
Telefoon: +31 (0)6 26 51 83 20
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar <empty>. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.
Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het u vrij om deze via dit platform in te dienen.
Wij staan altijd klaar om u te helpen en streven naar een snelle en eerlijke oplossing.